torsdag 1 april 2010

däck 5


idag när det regnar som bäst ute,så tänkte jag
varför ska man alltid söka upp det farliga
när man har vart ute o rest i värden.
en jävligt rolig tripp som vi gjorde ett gäng killar
va att vi tog båten till amsterdam

ja så larvig vi va på den tiden va att vi brukade slå lite vad.
i allafall så gasade vi på rätt så friskt på båten
det va brudar hit o dit som vi förökte fixa

men det vart dåligt med napp så på natten vid 3-4 tiden
så råkade jag gå förbi receptionen
o där fanns det ingen som satt där
så jag tog tag i mikrofonen .Det plingade i varenda hytt :)
då kommer det classiska...alla fittor till deck 5

o som tur va kom det några killar som tyckte va kul
att snacka i micken.medans dom tog micken då smet jag
för dom vart haffad :)

sen till frukost bordet så sa folk hörde ni dåren inatt
ja vilken jävla dåre sa jag..
men vem tror ni vann vadet?

3 kommentarer:

  1. Hahaha!! Vilken omöjlig frestelse, en tom reception med mic!!! Gla Påsk!!

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är ett minne som aldrig sviker dig. Hihi .Glad Påsk
    Mabno

    SvaraRadera
  3. Tjena!!=)ha ha vilka busiga gubbar det finns, det gillar jag;D ha en fortsatt trevlig påsk önskar punkmoa

    SvaraRadera