måndag 8 februari 2010

vilken jävla tripp


ja så kom polaren min till london.
det första vi gjorde va att tjecka in på ett nytt hotell
o gjorde en bar runda i london.
sen dagen efter så va vi o strosade då såg vi en resebyrå
ja ett engelskt bolag.vi gick in o köpte en resa till mallis.
ja för man behövde ju lite värme o sol.haha efter o vart i florida i 7 månader..
så vi fick ta oss till lutons flygplats.

när vi kom fram till mallis så visade det sig att vårat hotell låg åt helvete för
långt bort mot city. ja typsist oss o hamna med bara engelsmen..
vi va några dagar på hotelett o käkade o drack.
sen vart det en bulle in till stan.
och där träffade vi ett gäng polare från s-vall
så vi fick bo hos dom i en vecka.

vi brände pengar som satan kan jag säga .hahaha
det slutade med att dom sista dagarna va vi black.
jag hade bränt 35lök.

va bara en grej att göra att ringa till pappa
o säga att jag va på mallis o hade slut på pengarna
samma fick min polare göra.

för grejen va att vi måste ju hem oxå från luton
till sverige.

efter lite tjat så skickade dom mer deg till oss.
så när vi kommer till luton o fick ut våra pengar
då säger jag till min polare nu jäklar åker vi hem.

så vi hoppar in i en taxi åker en bit
då säger polarn min ska vi inte ta båten hem i stället
jo för fan det gör vi mot harvitch (stavar som en kratta)
vi kommer dit vi ser en båt .

men vi missar båten med 5 minuter
så en kines fick fixa ett hotell rum åt oss
så dagen efter så kom han o hämtade upp oss igen o vi skulle
få komma hem.trodde vi
båt jäkeln gick till danmark.men vi hoppade på ändå
sen fick vi åka tåg igenom hela danmark
sen vart det flyg hem till s-vall
och ett antal kronor fattigare.
men kul hade vi..
ja det va en förfinad blogg
går inte att skriva allt som hände.haha

3 kommentarer:

  1. Perfekt. hitta hit! Ha en bra kväll / Annelie (spaceann)

    SvaraRadera
  2. Minnen är det bästa vi har .Härligt att plocka fram ibland Sen finns det kanske vissa minnen som inte är så lyckade ,men du !!!! Dom är ju kanon att skratta åt

    Marie Eskilstuna

    SvaraRadera
  3. men Micke...vi vill ju veta mera...

    SvaraRadera