söndag 7 februari 2010

vilken tripp


måste bara få berätta en kul grej.
när jag va i amerika och hade vart där i
7 månader . så hade jag vart o partajat
på nått ställe ..då fick jag en ide

att jag skulle ringa min bästa polare på den tiden
ja vi hade gjort många resor ihop.
hej sa jag ska vi synas i london.ja förfan sa min vän.
då tar jag flyget nu från florida.
ja gör det så kommer jag till london.men ring
när du är framme o säg vilket hotell du bor på.
jag tog ett flyg till london ringer min polare å säger hotell namnet.

när jag har fått mitt rum så ringer jag min vän.
ja jag kommer på engång sa han

jag väntade o väntade.jag ringde o kollade jo han hade åkt.
då visade det sig att han inte fick nå flyg så han tog en kryss över.

efter 5 dagar på hotellet så tänkte jag nä nu skiter
jag i det här o åker hem.
hade ju lite hemlängtan oxå.

gick hotellets pub tog några bira
ups där stod han.va fan sa jag vilken lång tid det tog
ja sa han det fanns ca 300 hotell med samma namn.haha

fortsättning kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar